تصویر دروسی روی دیوار شهر رم با الهام از شخصیت مرد آهنین

تصویر دروسی روی دیوار شهر رم با الهام از شخصیت مرد آهنین

پایگاه خبری فوتبالی- یک نقاشی جالب از دانیله دروسی روی یک دیوار در پایتخت ایتالیا نقش بسته است.

به گزارش فوتبالی، دانیله دروسی کاپیتان سابق باشگاه رم که در بین هوادارن این باشگاه در دوران فوتبال خود لقب گلادیاتور را داشت و پس از برکناری ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی گرگ ها منصوب شد به محبوبیت بالایی به عنوان سرمربی رم در نزد هوادارن این تیم دست پیدا کرده است. دروسی که توانست در اولین دربی شهر رم به عنوان سرمربی تیم محبوب خود پیروز شود و لاتزیو رقیب سنتی تیم خود را شکست دهد به نظر دوران درخشانی به عنوان یک سرمربی مقتدر سپری خواهد کرد. آاس رم پس از سه شکست و یک مساوی در دوران ژوزه مورینیو در چهار بازی آخر خود در برابر لاتزیو بالاخره این تیم را در دربی رم و با هدایت دروسی محبوب شکست داد.

اکنون گفته شده در منطقه ریونه مونتی در شهر رم پایتخت ایتالیا و درست در جایی که نقاشی‌های دیواری اختصاص داده شده به فرانچسکو توتی و تیم محبوب رم وجود دارد، اکنون یکی از این نقاشی ها به دانیله دروسی اختصاص یافته است که در این نقاشی عکس دانیله دروسی با الهام از شخصیت مرد آهنین طراحی شده و نظر هوادارن رم را به خود جلب کرده است.

رم تا قبل از اخراج ژوزه مورینیو در رده نهم جدول فوتبال ایتالیا قرار داشت و آن ها اکنون با دروسی در یک قدمی رده چهارم سری آ قرار گرفته اند.

۱۰۰۹