آسیب دیدگی جزئی سه فرزند هری کین در سانحه رانندگی مونیخ

آسیب دیدگی جزئی سه فرزند هری کین در سانحه رانندگی مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- سه فزند هری کین مهاجم باشگاه بایرن مونیخ در یک سانحه رانندگی شدید گرفتار شدند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر دیلی میل سه فرزند هری کین در پی یک تصادف اتومبیل در آلمان آسیب دیده و به سرعت به بیمارستان منتقل شدند. گفته می شود این حادثه وحشتناک حوالی ساعت ۱۷:۱۵ روز سه شنبه در باواریا و در نزدیکی شهر مونیخ رخ داده است.

در روزی که هری کین به همراه باشگاه خود یعنی بایرن مونیخ پیش از دیدار خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل آرسنال به بریتانیا حضور داشتند این حادثه رخ داده است. به گزارش دیلی میل، یک راننده یک خودرو رنو که ۲۰ ساله بوده در حالی که قصد داشته در یک جاده لغزنده با خودرو خود منحرف شود با یک مرسدس ویتو مشکی برخورد کرده است. سه نفر از فرزندان مهاجم انگلیسی یعنی لوئیس سه ساله، ویوین پنج ساله و آیوی هفت ساله که با مرسدس بنز در حال حرکت بودند در این حادثه آسیب دیدند و برای احتیاط بیشتر به بیمارستان منتقل شدند. وحیل هری کین در این باره گفت: "یک تصادف شدید رخ داد، اما خوشبختانه بچه ها خوب هستند و هیچ یک آسیب ندیدند."

کتی همسر کین و کوچکترین فرزندشان هنری در این حادثه هفت ماهه در ماشین نبودند. مرسدس بنز توسط یک زن ۲۴ ساله اهل منطقه باواریا در خال رانندگی بوده است. البته به جز دو خودرو ذکر شده یک دستگاه لندرور که یک زن ۶۲ ساله رانده آن بود نیز در این تصادف تکان دهنده گرفتار شد. هر هشت نفر درگیر در این حادثه جراحات جزئی داشتند و از طریق آمبولانس و هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شدند.

۱۰۰۹