تمجید دوباره تیری هانری از ژاوی پس از پیروزی بارسلونا برابر پاری سن ژرمن

تمجید دوباره تیری هانری از ژاوی پس از پیروزی بارسلونا برابر پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق آرسنال، بارسلونا و تیم ملی فرانسه به تمجید از ژاوی پس از پیروزی برابر پاری سن ژرمن پرداخت.

به گزارش فوتبالی، تیری هانری مهاجم گلزن سابق بارسلونا پس از پیروزی این تیم در دیدار رفت از مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین پاری سن ژرمن به تحسین سرمربی آبی و اناری ها پرداخت. تیری هانری در خصوص عملکرد ژاوی گفت: "ژاوی از نظر من در یک شب یا در عرض سه هفته مربی پخته تری نشد. من همیشه اعتقاد داشتم ژاوی مربی خوبی است. حالا با بهبود نتایج بارسلونا خصوصا در نیم فصل دوم همه هواداران می‌خواهند او در بارسلونا بماند. یک ماه پیش همه می‌گفتند او باید برود، از جمله کسانی که در تلویزیون به عنوان کارشناس حاضر هستند و باید بگویم این راه برخورد با یک مربی جوان نیست."

هانری در ادامه صحبت های خود در مورد ژاوی افزود: " بازیکنان جوان زیادی در باشگاه و در زمین برای بارسلونا در این فصل ظاهر شده‌اند و ژاوی از قرار دادن آنها در زمین هراسی ندارد که این یک نکته مهم در مورد او خواهد بود. وقتی کلوپ این کار را با لیورپول انجام می‌دهد، همه می‌گویند او یک مربی فوق‌العاده است. او از قرار دادن بازیکنان جوان ترسی ندارد ولی در مورد ژاوی این نکته گفته نمی شود. ژاوی قبلا هم خوب بود و الان هم عالی است و امیدوارم که مدیران تیم او را حفظ کنند."

۱۰۰۹