نمایندگان ایران در 5 وزن دوم کشتی قهرمانی آسیا

نمایندگان ایران در 5 وزن دوم کشتی قهرمانی آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- کدام کشتی‌گیران ایرانی در ۵ وزن دوم قهرمانی آسیا روی تشک می‌روند؟

به گزارش فوتبالی، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در 5 وزن دوم روز جمعه پیگیری خواهد شد که کشتی‌گیران ایرانی در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم روی تشک خواهند رفت. 

رضا اطری، حسین ابوذری، هادی وفایی‌پور، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع نمایندگان ایران در روز دوم هستند.

در وزن 61 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 15 نفر برگزار می شود، رضا اطری در دور نخست با کایسی تانابه از ژاپن پیکار می کند و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف برنده جمشید شریف اف از تاجیکستان و نماینده سریلانکا می رود.

در وزن 74 کیلوگرم که 16 نفر شرکت کرده اند، حسین ابوذری در دور اول با ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان محمد اولله از پاکستان و یونگ نام سو از کره شمالی می رود.

در وزن 86 کیلوگرم که 12 شرکت کننده دارد، هادی وفایی پور در دور اول با ینگ ووتی ازکامبوج کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف ساتوشی میورا از ژاپن می رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با شوهی گانگ از چین روبرو خواهد شد.

در وزن 125 کیلوگرم که رقابت های آن با حضور 11 نفر برگزار می شود، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان زمان انور از پاکستان و کومار آنیروده هند می رود.

7474