مربی نساجی: 3 کیت مختلف داریم/ نمی‌دانم این خرافات از کجا می‌آید!

مربی نساجی: 3 کیت مختلف داریم/ نمی‌دانم این خرافات از کجا می‌آید!

پایگاه خبری فوتبالی- مربی نساجی گفت: طبق قوانین فدراسیون فوتبال، ۳ رنگ سرمه‌ای، قرمز و سفید را به عنوان لباس تیم معرفی کردیم.

به گزارش فوتبالی، مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: با تیم خوب و با شخصیت سپاهان بازی داریم. نیاز به صحبت زیادی ندارد، سپاهان همیشه حریف سخت و قابل احترامی است اما فردا بازی سختی را مقابل تیم ما خواهد داشت. 

وی افزود: امیدوارم فوتبال زیبایی را ببینیم و اتفاقات فوتبالی به سود ما رقم بخورد. در مورد تیم سپاهان نمی‌توانم نظر بدهم و مسوولان فنی این تیم باید در خصوص شرایط سپاهان صحبت کنند. نساجی آنقدر گرفتاری دارد که باید تمرکز تیم بر روی خودش باشد. 

صداقت تصریح کرد: نه فقط در مقابل سپاهان، با توجه به شرایط جدول در برابر هر تیمی که بازی داشته باشیم، چه در خانه و چه در بیرون از خانه، محکوم به این هستیم که بهترین کیفیت خود را داشته باشیم و به امید نتیجه در زمین حاضر می‌شویم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اتفاق خوبی برای نساجی رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شرایط تیم حریف مورد توجه ما نیست؛ جدی‌ترین گزینه سقوط نیستیم و اصلا چنین دیدگاهی نداریم. از نظر جدولی شرایط خوبی نداریم اما کیفیت فوتبالی و انگیزه تیم ما مشخص است و نشان می‌دهد که این جدول اشتباه است. قول می‌دهم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: شرایط ما بسیار بد است و به محروم و مصدومان فکر نمی‌کنیم. محکوم به تلاش و مبارزه هستیم. 

صداقت در رابطه با شایعاتی که مربوط به استفاده نساجی از پیراهن سفیدرنگ می‌شود، خاطرنشان کرد: ما ۳ لباس داریم و از همه آن‌ها استفاده کردیم. طبق قوانین فدراسیون ۳ رنگ سرمه‌ای، قرمز و سفید را معرفی کردیم. هم در آسیا و هم در خانه از رنگ سفید استفاده کرده بودیم، تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع را سرمربی تیم به بازیکنان واگذار کرده است. نمی‌دانم این خرافات از کجا می‌آید. فردا احتمالا با لباس سفید بازی نخواهیم کرد. امیدوارم شاهد یک بازی تماشاگرپسند باشیم.

7474