علت تحول بارسلونا از نظر ستاره گلزن بارسا مقابل پاریسن ژرمن

علت تحول بارسلونا از نظر ستاره گلزن بارسا مقابل پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا از اواسط فصل به طور قابل توجهی تغییر کرده است و نتایج بسیار خوب و قابل قبولی را به دست آورده است.

به گزارش فوتبالی ، پس از باخت پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال بود که ژاوی هرناندز اعلام کرد که در انتهای فصل می خواهد از بارسلونا برود و استعفا خواهد داد. ژاوی بعدا هم دوباره بر موضع خود ایستاد و تاکید کرد که از بارسلونا می رود. بارسلونا از آن زمان به بعد دچار تحول شده است و دیگر هرگز شکست را تجربه نکرده است.

رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا که موفق شد دو گل مقابل پاری سن ژرمن به ثمر برساند، درباره تحول بارسلونا و علت آن گفت:" بازی مقابل ویارئال چیزی را در ما تغییر داد. آن بازی مثل یک زنگ هشدار و بیدار باش وحشیانه برای ما بود و ما را به خودمان آورد. از آن لحظه به بعد همه چیز تغییر کرد."

بارسا شب قبل در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پی اس جی رفت و موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. دو گل بارسا را رافینیا به ثمر رساند. اکنون بارسلونا اگر بتواند این نتیجه را در بازی برگشت که در آن میزبان است حفظ کند، می تواند راهی مرحله نیمه نهایی شود.

1471