ماموریت سخت رئال مادرید؛ 40 بازی شکست ناپذیری منچسترسیتی در اتحاد

ماموریت سخت رئال مادرید؛ 40 بازی شکست ناپذیری منچسترسیتی در اتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه هفته آینده قرار است که در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم بروند و دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی ، در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی سه بر سه تمام شد تا همه چیز به دور برگشت کشیده شود.

رئال مادرید اگر می خواهد به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند باید در بازی برگشت که در خانه منچستر سیتی برگزار می شود، برنده شود. انجام این کار بسیار سخت است چرا که منچستر سیتی در 40 بازی اخیر خود در ورزشگاه اتحاد شکستی را تجربه نکرده است. ضمن این که رئال مادرید هرگز در ورزشگاه اتحاد برنده نشده است.

آخرین باری که منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد باخت، به لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته بر می گردد جایی که تیم پپ گواردیولا با نتیجه دو بر یک مقابل برنتفورد شکست خورد. پس از آن دیگر سیتیزن ها در اتحاد نباخته اند.

در فصل قبل هم رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی چهار بر صفر منچسترسیتی تمام شد.

1471