طرح جالبی که هواداران پاریسن ژرمن پیش از بازی با بارسلونا به نمایش گذاشتند

طرح جالبی که هواداران پاریسن ژرمن پیش از بازی با بارسلونا به نمایش گذاشتند

پیشپایگاه خبری فوتبالی - یکی از جذابیت های رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، طرح های جالبی است که هواداران تیم ها در ورزشگاه های خانگی خود پیش از شروع بازی به نمایش در می آورند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسا موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و گام مهمی را برای صعود به دور بعدی رقابت ها بردارد.

پیش از شروع این بازی، هواداران پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک ده پرنس طرح جالبی را به نمایش در آوردند. یکی از این طرح ها لوگوی باشگاه پاری سن ژرمن با ابعادی بزرگ بود. طرح دیگر مربوط به جنگ ستارگان بود که هواداران افراطی پی اس جی آن را به نمایش در آوردند.

پاری سن ژرمن سال ها است که رویای قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را دارد اما هنوز به هدف خود نرسیده است و باید دید که در نهایت چه زمانی موفق می شود قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. آن ها اگر در بازی برگشت در زمین بارسلونا کامبک نزنند، از این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف می شوند.

1471