بازگشت دروازه‌بان اسپانیایی که یازده ماه پیش در آستانه مرگ بود

بازگشت دروازه‌بان اسپانیایی که یازده ماه پیش در آستانه مرگ بود

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو ریکو دروازه بان اسپانیایی پی اس جی، یازده ماه پس از سانحه مرگ بار در آستانه بازگشت به دنیای فوتبال قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان اسپانیایی 30 ساله  پس از تصادف با یک اسب در روز 28 می 2023 دچار سانحه وحشتناکی شد. ستاره سابق سویا دچار صدماتی جدی به سر و گردن خود شده بود و خطر جدی مرگ برایش وجود داشت.

خانواده ریکو در زمان حادثه گفته بودند:" سرجیو ریکو شب گذشته از استراسبورگ به مالاگا سفر کرده بود و با اجازه باشگاه پی اس جی به ال روسیو رفته بود. در حقیقت برخورد شدید یک گاری با یک اسب فراری باعث جراحات شدید شده بود."

ریکو به مدت 26 روز در کما بود و 36 روز هم تحت مراقبت های ویژه قرار داشت و بعد از آن تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در ژولای 2023 از مراقبت های ویژه خارج شد و یک ماه بعد از آن هم بیمارستان را ترک کرد.

آخرین بازی فوتبال ریکو به می 2022 در دوران حضور قرضی او در مایورکا برمی گردد و حالا با معاینه پزشکان پی اس جی، شرایط مساعدی برای بازگشت به میادین فوتبال دارد. وی در شهر سویل  و زیر نظر فدراسیون فوتبال فرانسه مورد معاینه قرار گرفته است و بدون نیاز به سربند محافظ، می تواند به میادین فوتبال برگردد. 

4125