سومین بازیِ رفیعی متفاوت است؛ چشم در چشم هواداران در آزادی!

سومین بازیِ رفیعی متفاوت است؛ چشم در چشم هواداران در آزادی!

پایگاه خبری فوتبالی- فردا رفیعی برای سومین بار در دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، فردا در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر و از ساعت 20:00 پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مهمان ملوان خواهد بود. هر دو تیم از نظر آمادگی در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برند و انتظار می‌رود یک بازی زیبا و تاکتیکی را از دو تیم ببینیم.

پرسپولیس در بازی فردا علاوه بر این که اوسمار ویرا سرمربی برزیلی را در اختیار ندارد همچنان از استفاده از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش خودش هم محروم است.

بیرانوند در اوایل سال نو مصدوم شد و دستش را گچ گرفت. امروز هم اعلام شد که دست او حداقل باید دو هفته دیگر هم در گچ باشد و به این ترتیب کادر فنی پرسپولیس باید یک بار دیگر از امیررضا رفیعی در دروازه استفاده کند.

رفیعی تا امروز در دو بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و گل‌گهر در دروازه پرسپولیس ایستاده است و هر دو بازی با پیروزی یک بر صفر قرمزهای پایتخت به پایان رسیده تا رفیعی در دو حضورش دو کلین‌شیت ثبت کند.

فردا رفیعی برای سومین بار در چهارچوب دروازه پرسپولیس می‌ایستد و امیدوار است سومین کلین شیت را هم ثبت کند. اما این اتفاق در یک وضعیت ویژه رقم می‌خورد. 

هر دو بازی قبلی که رفیعی در آن‌ها در دروازه پرسپولیس ایستاده است بازی‌های خارج از خانه بوده است و بازی فردا اولین بازی خانگی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است که رفیعی سنگربان پرسپولیس است.

رفیعی در دو بازی قبلی پرسپولیس خوب عمل کرده است و توانسته رضایت کادر فنی پرسپولیس و هواداران این تیم را برآورده کند. او فردا برای اولین بار در ورزشگاه آزادی با هواداران تیمش روبرو می‌شود و امیدوار است بتواند در سومین بازی‌اش برای این تیم دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

1359