پیش‌بازی تراکتور - ذوب‌آهن؛ ربیعی به فکر هت‌تریک مقابل خمز

پیش‌بازی تراکتور - ذوب‌آهن؛ ربیعی به فکر هت‌تریک مقابل خمز

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور در سومین میزبانی پیاپی خود به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، تراکتور در تبریز میزبان ذوب‌آهن است. مسابقه‌ای که در بازی رفت و در اصفهان با نتیجه یک بر صفر به سود گاندوها به پایان رسید.

تراکتور در حالی باید سومین مسابقه سال جدید خود را هم در تبریز برگزار کند که از دو بازی قبلی فقط دو امتیاز گرفته و به خوبی می‌داند نبردن در این مسابقه چقدر می‌تواند باعث دردسر آن‌ها شود. با این وجود برد برای تی‌تی‌ها به این آسانی هم نخواهد بود چرا که محمد ربیعی سرمربی ذوبی‌ها در این سال‌ها همواره همانند گربه سیاهی برای تراکتور و خمز بوده است.

ربیعی از سه تقابل قبلی با تراکتور همواره برنده بوده و مقابل خمز هم دو مرتبه پیروز شده تا سرمربی اسپانیایی مقابل وی همواره بازنده باشد. با این وجود ذوب‌آهن هم در هفته‌های اخیر اصلاً خوب نتیجه نگرفته و موفق به کسب بردی در نیم‌فصل دوم نشده است.

ذوب‌آهن در هفت بازی اخیر لیگ برتری خود هیچ بردی به دست نیاورده تا این موضوع نظر پاکو خمز را هم جلب کند و سرمربی تراکتور در صحبت‌های خود اظهار داشت تیمی که این همه مدت پیروز نشده یعنی مشکلاتی دارد.

دو تیم ۳۷ مرتبه در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل کار ۱۴ پیروزی برای تی‌تی‌ها و ۱۲ برد برای ذوب‌آهن بوده است. اما از آخرین برد تراکتور در تبریز برابر ذوبی‌ها حدود سه سال می‌گذرد و در دو بازی اخیر سهم پرشورها از دو بازی خانگی مقابل سبزپوشان یک باخت و یک تساوی بوده و باید دید فردا چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

نتیجه بازی گذشته: تراکتور در تبریز برابر آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک بسنده کرد و ذوب‌آهن در اصفهان با دو گل به شمس‌آذر باخت.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۴۰ امتیاز سوم است و ذوب‌آهن با ۲۷ امتیاز در رده نهم حضور دارد.

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور - ذوب‌آهن

جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۱۷

ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

تیم داوری: سیدوحید کاظمی، هادی طوسی، مرتضی سلمان‌نژاد و شهاب محمدی

1997