پاری سن ژرمن به جذب مهاجم فرانسوی اینتر علاقه دارد

پاری سن ژرمن به جذب مهاجم فرانسوی اینتر علاقه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به خروج احتمالی کیلیان امباپه و گونسالو راموس در تابستان، پاری سن ژرمن در حال بررسی گزینه‌های مدنظر خود برای خط حمله است و مارکوس تورام ستاره خط حمله اینتد یکی از گزینه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه به احتمالا فراوان کیلیان امباپه در تابستان از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و همچنین احتمال می‌رود گونسالو راموس نیز از این تیم جدا شود، از مارکوس تورام مهاجم اینتر به عنوان جانشین احتمالی در خط حمله این تیم نام برده می‌شود. این بازیکن فرانسوی شروع فوق العاده‌ای در سری آ داشته است و قرار است در اولین فصل خود با نراتزوری قهرمان لیگ شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن به دنبال تقویت خط حمله گ خود در تابستان است و علاوه بر مهاجم ناپولی ویکتور اوسیمن، این تیم به شماره ۹ اینتر نیز علاقه دارد که بیشتر به عنوان یک وینگر به جای یک مهاجم مرکزی کلاسیک به کار گرفته می‌شود.

انتظار می‌رود که اینتر یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی بزرگ را در ذهن داشته باشد تا تیمش را تقویت کند، و برای انجام این کار، باید یک فروش قابل توجه وجود داشته باشد که به تامین مالی پنجره نقل و انتقالات کمک کند. همانند فروش اونانا در فصل گذشته و تورام می‌تواند ایده مشابهی را ارائه دهد. او که با یک انتقال رایگان و با پرداخت فقط ۸ میلیون یورو به عنوان حق الوکاله و حق الزحمه باشگاه سابق به نراتزوری پیوست می‌تواند سود چشمگیری برای این باشگاه داشته باشد.

اینتر احتمالا مبلغی در حدود ۸۰ میلیون یورو برای فروش تورام در تابستان درخواست خواهد کرد. با توجه به قطعی شدن جذب رایگان مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در تابستان، اینتر به پیشنهاداتی که برای تورام می‌رسد گوش خواهد داد.

۱۴۲۸