تیم دومِ جدول بازی‌های خارج از خانه؛ ملوان حریف خطرناکی برای پرسپولیس است

تیم دومِ جدول بازی‌های خارج از خانه؛ ملوان حریف خطرناکی برای پرسپولیس است

پایگاه خبری فوتبالی – فردا تیم‌های دوم و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس فردا در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی قرار می‌گیرد. این بازی از ساعت 20:00 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود ملوان حریف سرسخت و دشواری برای پرسپولیس باشد. به این دلیل که اولا اوسمار ویرا سرمربی این تیم از نشستن روی نیمکت محروم است و دوم این که ملوان امسال تیم بسیار خوب و آماده‌ای است و سخت امتیاز می‌دهد.

اما ملوان امسال یک ویژگی دیگر هم دارد که می‌تواند باعث نگرانی پرسپولیسی‌ها شود. ملوان در حال حاضر 38 امتیاز گرفته است و در رده پنجم جدول قرار دارد. اما دقیقا نیمی از این امتیازات را از بازی‌های خارج از خانه گرفته است! این یعنی ملوان در بازی‌های خارج از خانه دقیقا به اندازه بازی‌های خانگی قدرتمند است.

اگر جدول بازی‌های خارج از خانه را مرور کنیم بعد از ذوب آهن که 20 امتیاز از بازی‌های خارج از خانه گرفته است و در صدر جدول قرار دارد ملوان با 19 امتیاز تیم دوم جدول بازی‌های خارج از خانه است و از این جهت که بازی فردا برای ملوان یک بازی خارج از خانه است می‌تواند برای پرسپولیس نگران کننده باشد.

نکته جالب این است که ملوان بیشتر گل‌هایش را هم در بازی‌های خارج از خانه زده است. این تیم در بازی‌های خارج از خانه 14 گل زده است و در بازی‌های داخلی 12 گل. همه این موارد نشان می‌دهد پرسپولیس در بازی با ملوان کار آسانی در پیش ندارد.

1359