موج حملات به لوئیز انریکه: شبیه تخم مرغ شانسی است!

موج حملات به لوئیز انریکه: شبیه تخم مرغ شانسی است!

پایگاه خبری فوتبالی - شکست خانگی پی اس جی مقابل بارسلونا و عملکرد ضعیف این تیم در پارک دو پرنس در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موجی از انتقادها را به سوی لوئیز انریکه روانه کرده است.

به گزارش فوتبالی، دنیل ریولو کارشناس سرشناس فوتبال فرانسه  با انتقاد شدیدی از لوئیز انریکه گفت:" ]x,v می توان از یک تیم انتظار جدیت داشت وقتی که بازیکنان در پست خودشان بازی نمی کنند؟ حتی خود بازیکنان هم وقتی در زمان صبحانه از ترکیب مطلع شدند، شگفت زده شدند. کار انریکه شبیه تخم مرغ شانسی است. هر روز یک تخم مرغ باز می کند و بازیکنان باید بفهمند که چه چیزی پیدا می کنند. بازیکنان از ترکیب های او شگفت زده شده اند. شش ماه است که از او پرسیده می شود که کارهایش به چه دردی می خورند و به دنبال چه چیزی است.  امباپه دوست دارد که در کنار یک مهاجم نوک خالص بازی کند. آیا مربی نمی تواند یک مهاجم را در ترکیبش قرار بدهد تا امباپه بهتر بازی کند؟" 

رونالد کومان سرمربی اسبق بارسلونا نیز با انتقاد از انریکه گفت:" کسب جامها در DNA بارسلوناست. از نظر من ، سه نفر در بارسا می توانند نماینده DNA این تیم باشند، نفر اول یوهان کرویف است، نفر دوم پپ گواردیولا، باشگاهی که بهترین فوتبال تاریخش را در آن داشته و نفر سوم مسی است. اگر مسی را داشته باشی، نیازی به فکر کردن به DNA نیست." 

4125