کامنت اینستاگرامی نیمار در واکنش به خوشحالی گلزن بارسلونا به سبک او

کامنت اینستاگرامی نیمار در واکنش به خوشحالی گلزن بارسلونا به سبک او

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رافینیا ستاره بارسلونا در بازی مقابل پاری سن ژرمن بود و با دو گلی که به ثمر رساند کمک زیادی به تیم ژاوی هرناندز کرد تا مقابل تیم لوییز انریکه به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، دیشب در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسا موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و قدم مهمی را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها بردارد.

در این بازی رافینیا دو گل به ثمر رساند. گل اول رافینیا در دقیقه 37 زده شد و گل دوم او در دقیقه 62 به ثمر رسید. رافینیا پس از گل اول خود خوشحالی جالبی را انجام داد. او به سبک نیمار جونیور مقابل هواداران پاری سن ژرمن خوشحالی کرد. نیمار از سال 2013 تا سال 2017 در بارسلونا بوده است و پس از آن راهی پی اس جی شد تا این که در تابستان 2023 تصمیم گرفت راهی الهلال عربستان شود.

نیمار جونیور زیر پست باشگاه بارسلونا که در آن تصویری از خوشحالی رافینیا به سبک نیمار قرار داده است، کامنت گذاشت و با قرار دادن ایموجی هایی به سبک این خوشحالی، به این تصویر واکنش نشان داد.

1471