واکنش ژاوی به حضور چهار سرمربی بارسایی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

واکنش ژاوی به حضور چهار سرمربی بارسایی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - چهار سرمربی از هشت سرمربی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سابقه حضور در بارسلونا را دارند و به نوعی DNA بارسا را دارند.

به گزارش فوتبالی ، این چهار سرمربی عبارتند از: ژاوی هرناندز سرمربی فعلی بارسلونا، لوییس انریکه سرمربی پاری سن ژرمن، میکل آرتتا سرمربی آرسنال و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی.

ژاوی که در حال حاضر سرمربی بارسلونا است. پپ گواردیولا و لوییس انریکه هم سابقه مربیگری در بارسلونا را داشته اند. میکل آرتتا سابقه حضور در آکادمی بارسلونا را به عنوان بازیکن داشته است.

ژاوی هرناندز درباره این قضیه که چهار تا از سرمربی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسایی هستند، گفت:" چهار سرمربی در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند که نماینده DNA بارسا هستند. پپ گواردیولا، آرتتا، لوییس انریکه و من. این چیزهای زیادی در مورد ما می گوید."

در حقیقت ژاوی معتقد است که این قضیه نشان می دهد که باشگاه بارسلونا تاثیر زیادی در فوتبال اروپا دارد و این باشگاه یک محل مناسب برای تربیت ستاره های مختلف در عرصه بازیکنی و مربیگری است و DNA بارسلونا قدرت زیادی در فوتبال اروپا دارد.

بارسلونا شب گذشته موفق شد در ورزشگاه پارک ده پرنس با نتیجه سه بر دو پاری سن ژرمن را شکست بدهد و ژاوی هرناندز مقابل لوییس انریکه به پیروزی رسید.

1471