اوسمار برای نبودن مقابل ملوان نقشه می‌کشد! (عکس)

اوسمار برای نبودن مقابل ملوان نقشه می‌کشد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اوسمار ویرا در بازی پیش روی تیمش مقابل ملوان به دلیل محرومیت نمی‌تواند در کنار زمین حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، شاید یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل پرسپولیس که در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ بیست و سوم نقش جدی دارد جدال با ملوان متحول شده مهدی تارتار است. 

بزرگ‌ترین غایب قرمزها برای مصاف با قوهای سپید انزلی بدون تردید اوسمار ویرا است؛ سرمربی برزیلی که در جریان بازی با گل گهر به دلایل عجیبی از سوی موعود بنیادی‌فر با کارت قرمز مواجه شد تا به این ترتیب نتواند به دلیل محرومیت تیمش را در بازی حساس پیش روی همراهی کند و از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش باشد.

پرسپولیس که در بازی رفت خود مقابل ملوان در انزلی به کسب تساوی بدون گل رضایت داد حالا با انگیزه رسیدن به صدر جدول باید دوباره در برابر این تیم قرار بگیرد و البته برای ماندن در کورس رقابت با استقلال در راه قهرمانی محکوم به شکست دادن شاگردان مهدی تارتار است. 

اوسمار که به خوبی از حساسیت جدال با ملوان آگاه است و می‌داند 3 امتیاز مصاف با این تیم چقدر برای تحقق رویای تیمش موثر است حالا باید با این موضوع که جمعه شب در کنار زمین نخواهد بود کنار بیاید و همین ممکن است پرسپولیس را دچار مشکل کند.

ملوان که فصل گذشته نقش بسیار پررنگی را در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد در لیگ بیست و سوم به جز جدال رفت خود با استقلال که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد دیگر در هیچ بازی بزرگی نباخته است و باید ببینیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی چه نتیجه‌ای خواهد گرفت؛ فراموش نکنیم ملوان برای کسب سهمیه آسیایی و رقابت با تیم‌های سپاهان و تراکتور برای تصاحب رتبه سوم جدول نیاز دارد تا جمعه شب تهران را با امتیاز ترک کند.

9098