بارسلونا و تکرار خاطره فصلی که در آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود

بارسلونا و تکرار خاطره فصلی که در آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد در ورزشگاه پارک ده پرنس با نتیجه سه بر دو پی اس جی را شکست بدهد و به این ترتیب گام مهمی برای صعود به مرحله بعدی بازی ها بردارد.

به گزارش فوتبالی ، بارسایی ها در این بازی موفق شدند سه گل به ثمر برسانند و عملکرد خوبی داشته باشند. آخرین باری که بارسلونا در یک بازی خارج از خانه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود سه گل به ثمر برساند، به فصل 2014/15 بر می گردد جایی که آبی و اناری ها در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در مقابل پی اس جی در ورزشگاه پارک ده پرنس سه گل زده بودند و بازی را با نتیجه سه بر یک برده بودند. در آن بازی نیمار جونیور یک گل برای بارسا زده و لوییس سوارز هم دبل کرده بود و دو گل برای بارسلونا به ثمر رسانده بود. در آن زمان لوییز انریکه سرمربی بارسلونا بود. اکنون انریکه سرمربی پی اس جی است.

بارسا در فصل 2014/15 در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. اکنون آن خاطره دوباره در مرحله یک چهارم نهایی برای بارسا تکرار شده است و باید دید که در نهایت آن ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شوند یا خیر.

1470