آمار فاجعه‌ای که امباپه مقابل بارسلونا ثبت کرد

آمار فاجعه‌ای که امباپه مقابل بارسلونا ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه سه بر دو پی اس جی را در ورزشگاه پارک ده پرنس شکست بدهد و به این ترتیب گام مهمی برای صعود به دور بعدی رقابت ها بردارد.

به گزارش فوتبالی ، پیش از شروع این بازی نگاه ها به طور ویژه ای به کیلیان امباپه بود. امباپه در آخرین فصل حضور خود در پی اس جی قرار دارد و به نظر می رسد که می خواهد راهی رئال مادرید شود. اگر او مقابل بارسلونا می درخشید، می توانست محبوبیت ویژه ای میان هواداران رئال مادرید به دست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد.

عملکرد کیلیان امباپه مقابل بارسلونا بسیار ضعیف بود. کیلیان امباپه در این بازی هیچ گلی نزد و پاس گلی نداد. امباپه حتی یک شوت هم نتوانست در چهارچوب بارسلونا بزند. کیلیان امباپه در این بازی سیزده بار مالکیت توپ را از دست داد.

به نظر می رسد که تدابیر ژاوی هرناندز جواب دادند و ژول کنده و رونالد آرائوخو به خوبی توانستند کیلیان امباپه را مهار کنند. حالا باید دید که امباپه در بازی برگشت مقابل بارسا چه عملکردی خواهد داشت. اگر او نتواند در بازی برگشت مقابل بارسا بدرخشد، پی اس جی حذف می شود.

1470