برد دشوار شاگردان سیمئونه مقابل دورتموند

برد دشوار شاگردان سیمئونه مقابل دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و بروسیا دورتموند در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، دیگو سیمئونه رویای قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در سر می پروراند. سیمئونه با اتلتیکو مادرید تمامی جام های ممکن را فتح کرده است و فقط در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان نشده است. او در این فصل به دنبال رسیدن به این هدف است. روخی بلانکو ها فعلا در بازی رفت موفق شدند دورتموند را با نتیجه دو بر یک شکست بدهند.

در این بازی رودریگو دی پائول در دقیقه چهارم بازی گل اول را برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساند. در دقیقه 32 ساموئل لینو گل بعدی را برای اتلتیکو مادرید زد. پاس این گل را آنتوان گریزمن داد.

پس از این گل، بروسیا دورتموند تلاش کرد تا به بازی برگردد. دورتموندی ها در دقیقه 81 بازی توسط سباستین هالر توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند و بازی را دو بر یک کنند. دورتموند در ادامه بازی تلاش زیادی کرد تا گل دوم را به ثمر برساند اما موفق نشد و در نهایت روخی بلانکو ها با نتیجه دو بر یک بازی را بردند.

تماشای گل لینو

1470