آمار موفق رودریگو در پست وینگر چپ تا مهاجم نوک

آمار موفق رودریگو در پست وینگر چپ تا مهاجم نوک

پایگاه خبری فوتبالی- رودریگو بازیکن برزیلی و گلزن رئال مادرید در بازی مقابل منچسترسیتی در پست وینگر چپ بسیار موفق ظاهر شد.

به گزارش فوتبالی، در دیدار دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی یکی از بهترین های لوس بلانکوس خصوصا در نیمه اول بازی رودریگو برزیلی بود. اما نکته جالب اینجا است که بهترین عملکرد رودریگو در این فصل برای رئال مادرید زمانی بوده که او وینگر چپ بازی کرده و نه پست مهاجم که گاهی در این پست از او استفاده شده است.

 در بازی سه شنبه شب رئال مادرید با سیستم خاص و متفاوت با دو وینگر چپ بازی کرد که با دوندگی بیشتر بخش راست را نیز پوشش دادند. البته از سوی دیگر این امر باعث می شد که بی نظمی در بسیاری نقاط فضای لازم برای پاس های خط شکن منچسترسیتی ایجاد کند.

به نظر می رسد در فصل آینده و در تابستان آتی و با آمدن کیلیان امباپه رئال مادرید سه وینگر چپ خواهد داشت و این در حالی است که این تیم در حال حاضر به جز خوسلو نه مهاجم نوک تخصصی در ترکیب خود دارد و نه وینگر راست که شاید همین امر تغییراتی در نوع قرارگیری بازیکنان در فصل آتی ترکیب رئال مادرید ایجاد کند.

در صورتی که رئال مادرید بخواهد همچنان با دو بازیکن راس در خط حمله بازی کند و با حضور احتمالی کیلیان امباپه باید یکی از دو ستاره برزیلی رئال مادرید نیمکت نشین شود که باید دید آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا نحوه چینش ترکیب تغییر می کند.

۱۰۰۹