ارلینگ هالند بازیکن به‌درد نخوری است

ارلینگ هالند بازیکن به‌درد نخوری است

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل فن در فارت ستاره هلندی سابق رئال مادرید از عملکرد ارلینگ هالند در دیدار سه شنبه شب به شدت انتقاد کرد و او را بازیکنی به دردنخور نامید.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی سه بر سه رضایت دادند. نکته جالب توجه در این بازی، محو شدن ارلینگ هالند توسط آنتونیو رودیگر مدافع رئال مادرید بود. در کل ستاره نروژی عملکردی افتضاح در برابر لوس بلانکوس داشت و تنها 20 بار موفق به لمس توپ شد و 7 بار توپ را لو داد. 

به نقل از سایت گل، راقائل فن در فارت به زیگو اسپورت گفت: " ارلینگ هالند افتضاح بود. اگر او گل نزند، کاملاً به درد نخور خواهد بود. او وقتی توپ را در اختیار دارد، نمی تواند کار خاصی انجام دهد و کاملاً یک بازیکن متوسط است."

آندری لونین دروازه بان رئال مادرید در بازی شب گذشته، در نیمه اول، 26 بار لمس توپ داشت که 2 برابر هالند با 13 لمس توپ محسوب می شد. هالند تاکنون 3 بار در مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته، اما هنوز موفق به باز کردن دروازه لوس بلانکوس نشده است.

4416