نارضایتی ستاره انگلیسی از اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ

نارضایتی ستاره انگلیسی از اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی بالاخره سکوتش را درباره آینده اش در بایرن مونیخ شکست و اعتراف کرد از فصل اولش اصلاً راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته، هری کین با رقم 85 میلیون یورو از تاتنهام به بایرن مونیخ پیوست تا به روند ناکامی اش در کسب جام پایان دهد، اما اگرچه او از نظر فردی، فصل بسیار موفقی داشت، اما تاکنون نتوانسته به جامی دست پیدا کند. بایرن مونیخ در سوپر جام شکست خورد و از رقابت های جام حذفی حذف شد و در بوندس لیگا نیز به احتمال فراوان، بایر لورکوزن قهرمان خواهد شد. تنها امید هری کین به کسب جام در لیگ قهرمانان اروپاست، اما آن ها باید در ابتدا آرسنال، صدرنشین لیگ برتر انگلیس را در آلیانز آرنا شکست دهند.

هری کین تا سال 2027 با باواریایی ها قرارداد دارد و به دیلی میل گفت: "واقعاً از زندگی در آلمان لذت می برم و این قدمی بود که باید بر می داشتم، چون به چالش جدیدی نیاز داشتم. خیلی خوشحالم که این تصمیم را گرفتم. آینده من در بایرن مونیخ است و من قراردادی 4 ساله امضا کردم. امیدوارم بتوانیم اتفاقی خاص در این فصل رقم بزنیم، اما اگر نتوانیم به موفقیت برسیم، در فصل بعد دوباره تلاش خواهیم کرد."

4416