پیام اینستاگرامی همسر هری کین پس از فیلم گرفتن مخفیانه از پنالتی ستاره انگلیسی

پیام اینستاگرامی همسر هری کین پس از فیلم گرفتن مخفیانه از پنالتی ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - کیت گودلند همسر هری کین به شکل مخفیانه ای از پنالتی این ستاره مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات در لیگ قهرمانان اروپا فیلم گرفت!

به گزارش فوتبالی، کین به یاد دوران درخشانش در تاتنهام، در مقابل آرسنال در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ضربه پنالتی گلزنی کرد. کیت گودلند همسر ستاره 30 ساله نیز به شکل ناشناس روی سکوها حضور پیدا کرده بود و در جایگاه هواداران آرسنال نشسته بود و از لحظه پنالتی همسرش فیلم گرفت. وی پیامی کوتاه و زیبا نیز خطاب به کاپیتان تیم ملی انگلیس در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرد. 

در حقیقت کیت در یک استوری اینستاگرامی، ویدیویی از گل پنالتی همسرش مقابل داوید رایا دروازه بان آرسنال منتشر کرد و  از عبارت "تور" استفاده کرد که معادل آلمانی کلمه "گل" است. او بعد از آن تصویری از هری منتشر کرد و شکلک قلب را بالای آن قرار داد. 

بازی بایرن مونیخ و آرسنال با تساوی دو بر دو به اتمام رسید تا باواریایی ها همچنان برای بازی برگشت شانس داشته باشند. بایرن پس از وداع با جام حذفی و لیگ آلمان، حالا تنها امیدش را به لیگ قهرمانان اروپا دوخته است و اگر در مقابل آرسنال حذف شوند، فصل برای آنها به پایان می رسد.  بایرن در حال حاضر 16 امتیاز از لورکوزن در جدول بوندسلیگا عقب است. 

4125