ستاره گرجستانی ناپولی، جدیدترین گزینه جانشینی امباپه در پاری سن ژرمن

ستاره گرجستانی ناپولی، جدیدترین گزینه جانشینی امباپه در پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- خویچا کوارتسخلیا، یکی از گزینه‌های جانشینی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن است.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که کیلیان امباپه تصمیم دارد تا در تابستان امسال از پاری سن ژرمن جدا شود و به صورت آزاد به رئال مادرید بپیوندد. اگر چنین اتفاقی رقم بخورد، مدیران باشگاه فرانسوی در پی جذب یک گزینه مناسب برای جانشینی ستاره تیمشان خواهند بود.

آن‌ها چند گزینه سرشناس و بزرگ را تا به حال زیر نظر گرفتند. رافائل لیائو، مارکوس راشفورد، پابلو گاوی و حتی لامین یامال، بازیکنانی بودند که در لیست گزینه‌های پاری سن ژرمن قرار گرفتند اما به نظر می‌رسد کار پاریسی‌ها برای خرید این بازیکنان کمی دشوار باشد. بارسلونا با فروش ستاره‌های جوان تیمش مخالف است و دو گزینه دیگر، یعنی لیائو و راشفورد هم حاضر نیستند از تیمشان جدا شوند.

به نقل از برخی رسانه‌ها، خویچا کوارتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی تبدیل به اصلی‌ترین گزینه پاری سن ژرمن برای جانشینی امباپه شده است. این بازیکن مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا هم قرار گرفت، اما این باشگاه اسپانیایی به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌تواند در تابستان پیش رو برای خرید این ستاره جوان گرجستانی اقدام کند.

کواراتسخلیا یکی از مهره‌های تاثیرگذار ناپولی در قهرمانی فصل گذشته این تیم در سری آ بود. زوج او و ویکتور اوسیمن یک قهرمانی به‌یادماندنی برای مردم جنوب ایتالیا به ارمغان آورد، اما در این فصل شرایط اصلا خوب پیش نرفت و در حال حاضر ناپولی در جمع تیم‌های بالانشین هم حضور ندارد.

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند دی لورنتیس می‌خواهد کواراتسخلیا و اوسیمن را به فروش برساند تا از طریق سود به دست آمده تیمش را تقویت کند.

1428