جوادی: قرار بود در اسفندماه چمن تختی مورد بهره‌برداری واقع شود

جوادی: قرار بود در اسفندماه چمن تختی مورد بهره‌برداری واقع شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: قرار بود در اسفندماه چمن ورزشگته تختی مورد بهره‌برداری واقع شود اما به دلیل سرما این موضوع به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش فوتبالی، علی جوادی در واکنش به این سئوال که قرار بود زمین چمن ورزشگاه تختی تهران برای رقابت‌های فوتبال آماده بهره‌برداری شود، تاکید کرد: مجموعه تختی مجموعه‌ای است که سال‌ها مورد غفلت واقع شده اما در دولت سیزدهم، مورد توجه ویژه قرار گرفت و اقدامات لازم برای امکان بهره‌برداری از آن میسر شد.

وی ادامه داد: البته در سال ۱۴۰۲ اعتباراتی که قول داده شده بود محقق نشد اما روند کار به اجرا در آمد و چمن این ورزشگاه قدیمی تهران تعویض شده و هم اکنون کیفیت بالایی دارد. قرار بود در اسفندماه این چمن مورد بهره‌برداری واقع شود اما به دلیل سرما و برودتی که شاهد آن بودیم این موضوع به زمان دیگری موکول شد. از سویی دیگر با تاکید کارشناس و مشاور زمین قرار شد با توجه به اینکه اولین استفاده بعد از کاشت چمن است این بهره‌برداری به فصل گرما موکول شود تا از آسیب‌دیدگی آن جلوگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران یادآور شد: با این شرایط چمن ورزشگاه تختی برای شروع رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک آماده است و رختکن و سایر بخش‌ها نیز آماده میزبانی از تیم‌ها خواهد بود.

1999