عکس؛ تیم برنده جلسه تمرینی بارسلونا در پارک ده پرنس

عکس؛ تیم برنده جلسه تمرینی بارسلونا در پارک ده پرنس

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (چهارشنبه 22 فروردین ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و پاری سن ژرمن به مصاف هم بروند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی پی اس جی میزبان خواهد بود و این بازی در ورزشگاه پارک ده پرنس برگزار می شود. آخرین جلسه تمرینی بارسلونا پیش از بازی مقابل پاری سن ژرمن هم در ورزشگاه پارک ده پرنس برگزار شده است.

در حقیقت بازیکنان بارسلونا و اعضای این تیم پیش از بازی مقابل پی اس جی راهی شهر پاریس شده اند و آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه پاریسی ها برگزار کرده اند.

در تصاویری که از تمرین تیم بارسلونا منتشر شده است، مشخص است که بارسایی ها روحیه خوب و بالایی پیش از بازی مقابل پی اس جی دارند. تصویری از تیم برنده جلسه تمرینی بارسلونا در ورزشگاه پارک ده پرنس منتشر شده است. در این تصویر بازیکنان بارسلونا ژست خاصی دارند و روحیه بالای خود را نشان می دهند.

در هر صورت بارسلونا کار سختی مقابل یاران امباپه خواهد داشت. پیش بینی می شود که شب سختی در انتظار رونالد آرائوخو و مارک آندره تراشتگن در ورزشگاه پارک ده پرنس مقابل کیلیان امباپه باشد.

1470