عکس؛ سه گل منچسترسیتی به رئال مادرید که از بیرون محوطه جریمه زده شدند

عکس؛ سه گل منچسترسیتی به رئال مادرید که از بیرون محوطه جریمه زده شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی مشخص شد که مادریدی ها و دروازه بان آن ها یعنی آندری لونین روی شوت های از راه دور ضعف دارد.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی سه بر سه رسیدند. این بازی در چهارچوب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

یکی از نکته های ویژه این بازی این بود که هر سه گل منچستر سیتی در این دیدار با شوت هایی از بیرون محوطه جریمه به ثمر رسیدند. در حقیقت تیم پپ گواردیولا با سه شوت از پشت محوطه جریمه به گل رسید.

گل اول منچستر سیتی را برناردو سیلوا با یک کاشته هوشمندانه در دقیقه دوم بازی به ثمر رساند. گل دوم سیتیزن ها را فیل فودن در دقیقه 66 با شوتی پای چپ از پشت محوطه جریمه زد. گل سوم تیم پپ گواردیولا را هم یوشکو گواردیول در دقیقه 71 بازی با یک شوت پای راست دیدنی به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی باید فکری به حال این نقطه ضعف تیم خود کند. این که یک تیم در یک بازی سه گل از پشت محوطه جریمه بخورد به خوبی نشان می دهد که آن تیم روی شوت های راه دور ضعف دارد. به نظر می رسد که گواردیولا به خوبی به این نقطه ضعف رئال مادرید پی برده بود.

1470