رونالدو مقابل کدام تیم‌ها کارت قرمز دریافت کرده است؟

رونالدو مقابل کدام تیم‌ها کارت قرمز دریافت کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرجام عربستان سعودی، النصر عربستان با الهلال عربستان روبرو شد و در نهایت در این بازی با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در این بازی در دقیقه 86 بود که با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد و به این ترتیب کار برای تیمش سخت تر شد. رونالدو با علی البلیهی درگیر شد و در نهایت با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد. این کارت قرمز اولین کارت قرمز رونالدو در فوتبال عربستان بود. رونالدو تا حالا 12 بار در طول دوران حرفه ای خود کارت قرمز گرفته است.

رونالدو وقتی که در منچستریونایتد بود، برای اولین بار در سال 2004 مقابل استون ویلا با کارت قرمز روبرو شد. او در سال 2006 مقابل منچسترسیتی اخراج شد. رونالدو در سال 2007 مقابل پورتسموث از زمین مسابقه اخراج شد. او در سال 2008 بار دیگر مقابل منچسترسیتی از زمین مسابقه اخراج شد.

رونالدو در رئال مادرید در سال 2009 مقابل آلمریا از زمین مسابقه اخراج شد. او در سال 2010 مقابل مالاگا کارت قرمز گرفت. کریس رونالدو در سال 2013 مقابل اتلتیکو مادرید در فینال کوپا دل ری از زمین بازی اخراج شد. ستاره پرتغالی سال 2014 مقابل اتلتیک بیلبائو کارت قرمز گرفت. او در سال 2015 مقابل کوردوبا از زمین بازی اخراج شد. رونالدو در سال 2017 مقابل بارسلونا در سوپرجام اسپانیا اخراج شد.

کریستیانو رونالدو در یوونتوس در سال 2018 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا از زمین مسابقه اخراج شد. رونالدو اکنون در سال 2024 هم با پیراهن النصر مقابل الهلال اخراج شد.

1470