کاپیتان سابق رئال مادرید راهی فوتبال آمریکا می‌شود؟

کاپیتان سابق رئال مادرید راهی فوتبال آمریکا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - آینده سرخیو راموس مدافع وسط اسپانیایی حال حاضر سویا همچنان روی هوا است و مشخص نیست که پس از به پایان رسیدن قرارداد او با سویا به طور دقیق قرار است که چه اتفاقی رخ بدهد.

به گزارش فوتبالی ، سرخیو راموس در تابستان قبلی بود که با قراردادی به مدت یک فصل تصمیم گرفت راهی سویا شود. راموس پیشنهاد هایی از فوتبال عربستان و باشگاه الاتحاد عربستان داشت اما ترجیح داد که با رقم دستمزد دو میلیون یورو به ازای یک فصل راهی سویا شود.

اکنون قرارداد راموس با سویا رو به تمام شدن است. سرخیو راموس در حال حاضر 38 سال سن دارد و هنوز چراغ مثبتی از سوی سویا برای تمدید قرارداد با او نشان داده نشده است.

به نقل از relevo، مدیر برنامه های سرخیو راموس به تازگی به کشور آمریکا سفر کرده است. هدف او از این سفر این بوده است که از باشگاه های آمریکایی و امکاناتی که دارند بازدید به عمل بیاورد تا به این ترتیب در صورتی که رضایت داشتند، سرخیو راموس وارد مذاکره با تیم های آمریکایی شود و در نهایت در انتهای این فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی فوتبال آمریکا شود.

در مدت اخیر بازیکنانی مثل لیونل مسی، لوییس سوارز، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس که سابقه بازی در لالیگا را دارند راهی فوتبال آمریکا شده اند و سرخیو راموس هم می تواند مسیر آن ها را در پیش بگیرد.

1470