بازیکن عربستانی که روی اعصاب مسی و رونالدو راه رفته است

بازیکن عربستانی که روی اعصاب مسی و رونالدو راه رفته است

پایگاه خبری فوتبالی - علی البلیهی، بازیکن 34 ساله عربستانی تبدیل به بازیکنی شده است که نه لیونل مسی و نه کریستیانو رونالدو خاطره خوشی از رویارویی با او ندارند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرجام عربستان سعودی، النصر و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال شود. کریستیانو رونالدو در این بازی در دقیقه 86 بازی با علی البلیهی درگیر شد و توسط داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

علی البلیهی که مدافع وسط الهلال عربستان است، در این بازی روی اعصاب رونالدو راه رفت و او را عصبانی کرد و در نهایت هم کریس رونالدو با آرنج به او ضربه زد و از زمین مسابقه اخراج شد.

این مدافع 34 ساله که در تیم ملی عربستان هم حضور دارد، در رقابت های جام جهانی 2022 قطر در بازی عربستان - آرژانتین با لیونل مسی روبرو شد. در آن بازی عربستانی ها بازی را با نتیجه دو بر یک بردند. علی البلیهی در آن دیدار روی اعصاب لئو مسی راه رفت. پس از درخشش سالم الدوساری مقابل آرژانتین، علی البلیهی به سراغ لیونل مسی رفت و به او گفت که سالم الدوساری بهترین بازیکن است و مسی باید پیراهن او را بگیرد.

1470