سپاهان به دنبال جانشین دانشگر؛ گزینه‌های روز میز زیاد نیست

سپاهان به دنبال جانشین دانشگر؛ گزینه‌های روز میز زیاد نیست

پایگاه خبری فوتبالی، سرمربی سپاهان بعد از مصدومیت دانشگر باید فکری برای خط دفاع تیمش بکند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در یکی از بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر تیم سپاهان در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و در حالی که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبانش شد.

این شکست در ادامه روند نزولی سپاهانی‌ها بود که از اواخر نیم‌فصل اول شروع شد و هنوز هم ادامه دارد. هفتمین شکست سپاهان در این فصل اما یک اتفاق تلخ دیگر هم برای کادر فنی و هواداران این تیم به دنبال داشت.

در صحنه‌ای که گل دوم صنعت نفت وارد دروازه سپاهان شد محمد دانشگر یکی از دو مدافع میانی سپاهان در این بازی به شدت مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد. به همین دلیل سیاوش یزدانی به بازی آمد تا در کنار برایان دابو زوج میانی خط دفاع سپاهان را تشکیل بدهد.

مصدومیت دانشگر از همان دیروز و در صحنه برخورد جدی به نظر می‌رسید. چرا که او بین دو نیمه به بیمارستان اعزام شد. دقایقی پیش هم خبر رسید که او حداقل 4 تا 6 بازی آینده سپاهان را از دست خواهد داد!

حالا انتخاب دو بازیکن برای حضور در قلب دفاع سپاهان تبدیل به یکی دیگر از دغدغه‌های بی‌شمار ژوزه مورایس شده است. البته در اغلب بازی‌های این فصل مورایس از زوج دانشگر – یزدانی در دفاع استفاده می‌کرد. اما شب گذشته در ادامه تغییرات درک نشدنی در ترکیب سپاهان، یزدانی روی نیمکت نشست و دابو به قلب دفاع رفت.

حالا مشخص شده که دانشگر ممکن است حتی تا پایان فصل در اختیار کادر فنی نباشد. به این ترتیب احتمالا سپاهان باید فصل را با همان دو نفری که از دقیقه 30 مدافعان میانی این تیم بودند به پایان ببرد. یعنی زوج یزدانی و دابو!

البته در لیست سپاهان هادی محمدی و سید مهدی حسینی هم به عنوان مدافع میانی حضور دارند. هادی محمدی در 3 بازی اخیر اصلا به زمین نرفته است. سید مهدی حسینی هم فقط یک دقیقه در کل فصل برای تیمش بازی کرده است. 

سپاهان تا قبل از این مصدومیت هم وضعیت خوبی در دفاع نداشت و در 21 بازی 22 گل دریافت کرده بود. حالا از این به بعد کار این تیم در دفاع سخت‌تر هم شده است. به ویژه این که در آینده نزدیک باید با تیم‌هایی مثل ذوب آهن، ملوان و پرسپولیس هم بازی کند.

1359