پیش‌بینی سنگربان سابق آرسنال از تقابل حساس امشب آرسنال و بایرن مونیخ

پیش‌بینی سنگربان سابق آرسنال از تقابل حساس امشب آرسنال و بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- ینس لمن، سنگربان سابق آلمانی آرسنال که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا به همراه توپچی‌ها را در کارنامه دارد، تقابل امشب آرسنال و بایرن مونیخ را تحلیل و بررسی کرد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در سال‌های اخیر بازیکنان آلمانی زیادی داشته است. کای هاورتز در حال حاضر یکی از مهره‌های مهم و تاثیرگذار قرمزهای شمال لندن است و در سال‌های گذشته نیز ستاره‌هایی مثل برند لنو و مسوت اوزیل در پیراهن آرسنال به میدان رفتند.

یکی از آلمانی‌های خاطره‌ساز برای آرسنال، ینس لمن است. گلر سابق باشگاه لندنی در سال 2006 به همراه این تیم تا دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم رفت که در آن بازی، از زمین مسابقه اخراج شد و در نهایت جام قهرمانی را به بارسلونای آماده و سرحال فرانک رایکارد واگذار کرد.

حالا آرسنال باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید به مصاف یک حریف آلمانی برود؛ دیداری که می‌تواند نقطه عطفی در این فصل توپچی‌ها باشد. ینس لمن در مورد این مسابقه گفت: «آرسنال یک شانس نسبی دارد اما بایرن مونیخ هنوز تیمی با بازیکنانی است که همیشه می‌توانند تفاوت‌ها را ایجاد کنند و همچنین تجربه بردن بازی‌های فشرده و بزرگ را در فصول اخیر دارند. از نظر من آن‌ها نقاط ضعف بیشتری نسبت به آرسنال دارند. به عنوان مثال ناهماهنگی بیشتری نسبت به باشگاه انگلیسی دارند و آرسنال همچنین سرعت بالایی را در اکثر پست‌ها در اختیار دارد اما در بایرن به این صورت نیست و آرسنال از نظر دفاعی با ثبات‌تر است.»

حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام تیم می‌تواند در بازی رفت پیروز از میدان خارج شود؟

1428