راه حل ایجنت مشهور پرتغالی برای انتقال دائمی ستاره پرتغالی به بارسلونا

راه حل ایجنت مشهور پرتغالی برای انتقال دائمی ستاره پرتغالی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- خورخه مندز، ایجنت پرتغالی دنیای فوتبال سعی دارد با انتقال آنسو فاتی به اتلتیکو مادرید، شرایط امضای قرارداد دائمی بارسلونا با ژائو فلیکس را فراهم کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، خرید دائمی دو بازیکن پرتغالی، یعنی ژائو کانسلو و ژائو فلیکس است. این دو بازیکن در حال حاضر به صورت قرضی در بارسا حضور دارند و عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشتند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بارسلونا می‌تواند قرارداد ژائو کانسلو را نهایی کند چرا که مدیران این باشگاه فکر می‌کنند توانایی برآورده ساختن انتظارات سران منچسترسیتی را دارند. اما در خصوص ژائو فلیکس، شرایط متفاوت است و اتلتیکو حاضر نیست ستاره پرتغالی خود را ارزان از دست بدهد. به همین خاطر، خورخه مندز، ایجنت فلیکس به دنبال راه حلی است تا کارهای انتقال فلیکس به بارسلونا تسهیل شود.

به گزارش رسانه اسپانیایی رلوو، خورخه مندز در تلاش است تا قرارداد قرضی ژائو فلیکس را با بارسا تمدید کند و همچنین آنسو فاتی را به طور قرضی به اتلتیکو بدهد؛ زیرا باشگاه بارسلونا توانایی خرید فلیکس را ندارد. البته فاتی هم گزینه مدنظر اتلتیکو نیست.
 
شایعات دیگر درباره تبادل این دو بازیکن وجود دارد، اما قابل اجرا نیست چون ارزش فلیکس بسیار بالاتر از آنسو فاتی است. به همین دلیل در هفته‌های اخیر نام‌هایی مانند اینیگو مارتینز مطرح شده‌ که تلاش می‌کنند این انتقال را عملی کنند.
 
اتلتیکو مادرید می خواهد فلیکس را بفروشد و به جای فروش قرضی او، کسب درآمد کند چون معتقد است این نوع معامله‌ها باعث ضرر باشگاه می‌شود. این موضوع معامله خروج ستاره پرتغالی را پیچیده می‌کند. فلیکس دوست ندارد دیگر به اتلتی برگردد و زیرنظر سیمئونه کار کند.

1428