کنایه سنگین الهلال به النصر با اشاره به رویت هلال ماه و عید فطر

کنایه سنگین الهلال به النصر با اشاره به رویت هلال ماه و عید فطر

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه الهلال عربستان عادت دارد که در شبکه های اجتماعی کنایه های سنگینی به رقیب بزند و این بار نوبت النصر بود که پس از شکست در نیمه نهایی سوپرجام عربستان، مزه کنایه های آنها را بچشد.

به گزارش فوتبالی، الهلال با نتیجه دو بر یک مقابل النصر به پیروزی رسید و پنجشنبه شب باید در فینال سوپرجام به مصاف الاتحاد برود.  باشگاه الهلال در پیامی کنایه آمیز با اشاره به غلبه بر النصر نوشت:" هلال پایان ماه رمضان رویت شد (با چشم)."

الهلال با این توییت با یک تیر، سه نشان زد. اولین کنایه آنها خطاب به سعد الحارثی اسطوره باشگاه النصر بود که یک روز پیش از دربی گفته بود:" النصر فردا پایان ماه رمضان را اعلام خواهد کرد و روزه خود را خواهد شکست." 

دومین کنایه در این توییت خطاب به باشگاه النصر بود. در حقیقت آنها در پایان این توییت از عبارت "العین" به معنی چشم استفاده کردند. در حقیقت النصر توسط العین در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و الهلالی ها می خواستند این گونه تیم زردپوش را مورد تمسخر قرار بدهند .

سومین کنایه الهلال نیز می تواند به العین باشد که حریف آنها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و بدین ترتیب برای تیم اماراتی نیز کری خواندند!

4125