بازیکنی که از رونالدو کتک خورد، لایق دریافت کارت قرمز بود!

بازیکنی که از رونالدو کتک خورد، لایق دریافت کارت قرمز بود!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد فوده کارشناس داوری فوتبال عربستان معتقد است که علی البلیهی مدافع الهلال در جریان بازی النصر و الهلال با مهربانی داور مواجه شده چرا که در جریان بازی لایق اخراج بوده است.

به گزارش فوتبالی، محمد الهویش داور بازی الهلال و النصر، کریستیانو رونالدو کاپیتان النصر را به دلیل حرکت خشن علیه علی البلیهی از زمین خارج شد.  الهلال به فینال سوپرجام راه پیدا کرد و پنجشنبه شب باید به مصاف الاتحاد برود در حالی که رونالدو و تیمش به ریاض برگشته اند. 

فوده در تلویزیون عربستان حضور پیدا کرد و گفت که علی البلیهی در جریان بازی باید اخراج می شد و لایق دریافت دو کارت زرد و کارت قرمز بوده است. وی اظهار داشت:" در دقیقه چهارم نیمه اول، البلیهی مرتکب خطا روی سادیو مانه مهاجم النصر شد و لایق دریافت کارت زرد بود اما داور حتی خطا هم نگرفت و تنبیهی در نظر گرفته نشد.  در دقیقه 85 که رونالدو کارت زرد گرفت، البلیهی به علت تاخیر در شروع بازی باید کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد هر چند که اخراج کریستیانو رونالدو به علت خشونت علیه او نیز کاملا درست بود." 

البلیهی در ماه های اخیر در بازیهای النصر و الهلال سعی کرده بود که روی اعصاب رونالدو راه برود که در بازی شب گذشته به هدفش رسید و ستاره پرتغالی را عصبانی کرد و زمینه ساز اخراجش شد. 

4125