کنایه بازیکن پرحاشیه الهلال به رونالدو

کنایه بازیکن پرحاشیه الهلال به رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - علی البلیهی مدافع النصر که در ماه های اخیر کل کل شدیدی با کریستیانو رونالدو داشته، پیامی کنایه آمیز را به ستاره پرتغالی فرستاد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته الهلال در مقابل النصر در نیمه نهایی سوپرجام عربستان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.  رونالدو در پایان بازی به علت حرکتی خشونت آمیز در مقابل البلیهی از زمین خارج شد و گفته می شود که با محرومیتی چند جلسه ای مواجه خواهد شد. رونالدو قطعا بازی بعدی النصر در لیگ عربستان را از دست می دهد اما ممکن است که مصدومیتش شدیدتر باشد.

البلیهی در پایان بازی در مورد مصدومیتش صحبت کرد. برخی تصور می کردند که البلیهی به علت حرکت خشن رونالدو دچار مصدومیت شده و به فینال نمی رسد اما این بازیکن گفت:" باید به کریستیانو بگویم که انشا الله با آمادگی به فینال سوپرجام می رسم!"

از سویی البلیهی در مورد تقابل با الاتحاد در فینال سوپرجام در بازی پنجشنبه شب در ابوظبی نیز صحبت کرد:" ما و الاتحاد یک تیم هستیم!"

الاتحاد با غلبه بر الوحده به فینال راه یافته است و  بدین ترتیب بنزما و تیمش باید به مصاف صدرنشین مقتدر لیگ عربستان بروند. این ششمین تقابل الهلال و الاتحاد در این فصل است که در پنج دفعه قبلی، آبی پوشان پنج پیروزی داشته اند: دو بار در لیگ عربستان، دو بار در لیگ قهرمانان آسیا و یک بار هم در جام باشگاه های عرب. 

4125