واکنش بازیکن سابق رئال مادرید به رویارویی با بارسلونا

واکنش بازیکن سابق رئال مادرید به رویارویی با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فرداشب (سه شنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران، بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم می روند و بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی ، این بازی یکی از حساس ترین بازی های این فصل برای هر دو تیم است و بدون تردید هر دو تیم در تلاش هستند تا بهترین عملکرد خود را در این بازی ارائه بدهند.

مارکو آسنسیو وینگر اسپانیایی سابق رئال مادرید که در حال حاضر در پاری سن ژرمن بازی می کند، در این بازی ممکن است مقابل بارسلونا به میدان برود. او پیش از بازی پی اس جی مقابل بارسلونا، صحبت هایی را درباره این بازی انجام داد. آسنسیو درباره این بازی گفت:" ما بسیار هیجان‌زده هستیم و در حال آماده‌سازی برای بازی هستیم، بازی رفت را در خانه انجام می‌دهیم و بسیار مهم است که با هوادارانمان که از ما حمایت می‌کنند، نتیجه خوبی بگیریم."

او همچنین درباره این که آیا با شکست دادن بارسلونا موجب خوشحالی هواداران رئال مادرید می شود یا خیر گفت:" اولین خوشحالی در این قضیه مربوط به خود ما خواهد بود چرا که ما تیمی هستیم که می خواهیم به مرحله بعدی رقابت ها برسیم."

گفتنی است که آسنسیو در ال کلاسیکو ها سابقه گلزنی به بارسلونا را در کارنامه خود دارد.

1470