الهلال مقابل یاران رونالدو به چندمین برد پیاپی خود رسید؟

الهلال مقابل یاران رونالدو به چندمین برد پیاپی خود رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - این فصل از رقابت ها برای الهلال عربستان یک فصل فوق العاده بوده است و آن ها یک رکورد بی نظیر را از لحاظ تعداد برد پیاپی ثبت کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرجام عربستان سعودی، الهلال عربستان و النصر عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال این رقابت ها شود. الهلال با هدایت ژرژ ژسوس با پیروزی در این بازی اکنون به 33 برد پیاپی رسیده است و آمار فوق العاده ای را از خودش بر جای گذاشته است.

الهلالی ها در این 33 بازی که با 33 برد همراه بوده است، توانسته 96 گل به ثمر برساند و تنها 14 گل دریافت کند. الهلال عربستان رکورددار بیشترین تعداد پیروزی پیاپی در تاریخ فوتبال شده است و هنوز هم می تواند این عدد را افزایش بدهد.

الهلالی ها در این فصل از رقابت ها صدرنشین جدول لیگ حرفه ای عربستان هستند و به نظر می رسد که قهرمانی آن ها به زودی قطعی شود. الهلال عربستان همچنین شانس اول قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید. باید گفت که ژرژ ژسوس یک تیم وحشتناک در این فصل ساخته است.

1470