رقابت بارسلونا و بایرن مونیخ بر سر اونانا

رقابت بارسلونا و بایرن مونیخ بر سر اونانا

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از پست هایی که باشگاه بارسلونا در تابستان پیش رو در آن نیاز به جذب بازیکن دارد، پست هافبک است.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا از زمان رفتن سرخیو بوسکتس نیاز به هافبک دفاعی دارد و این نیاز خود را هنوز به طور کامل برطرف نکرده است. نام های زیادی پیرامون بارسلونا مطرح شده اند. به تازگی یکی از نام هایی که پیرامون باشگاه بارسلونا مطرح شده است، آمادو اونانا است. این بازیکن 22 ساله در حال حاضر بازیکن اورتون است. او در تیم ملی بلژیک هم به میدان می رود.

در حال حاضر علاوه بر بارسلونا، بایرن مونیخ هم از مشتری های آمادو اونانا است. آمادو اونانا یک هافبک دفاعی فیزیکی است که قد بلندی دارد. او 192 سانتی متر قد دارد و روی توپ های هوایی می تواند موثر واقع شود.

قرارداد آمادو اونانا با باشگاه اورتون تا سال 2027 اعتبار دارد. البته رقم اولیه‌ی این بازیکن 60 میلیون یورو تخمین زده می شود و باید دید که بارسلونا می تواند چنین رقمی را برای خرید این بازیکن تامین کند یا این که با توجه به مشکلات مالی اش، رقابت بر سر جذب این بازیکن را خواهد باخت. آمادو اونانا با توجه به سنی که دارد می تواند سال ها برای تیمش بازی کند.

1470