ترکیب تراکتور کاملا برعکس ادعای دستیار خمز!

ترکیب تراکتور کاملا برعکس ادعای دستیار خمز!

پایگاه خبری فوتبالی- برخلاف اظهارات محمد نصرتی، ترکیب تراکتور تغییرات زیادی در بازی دیروز داشت.

به گزارش فوتبالی، باز هم امتیاز از دست دادن تراکتور باعث انقادات زیاد طرفداران این تیم شده و یکی از موضوعاتی که بسیار مطرح می‌شود، مربوط به ایجاد تغییرات غیرقابل پیش‌بینی در ترکیب اولیه تی‌تی‌هاست.

اولین تغییر مربوط به بازگشت سیامک نعمتی به پست دفاع راست است و این در حالی است که مهدی شیری در چند بازی اخیر تراکتور نمایش خوبی داشت و مورد تمجید هم قرار گرفته بود و این تغییر به یکباره باوجود عدم مصدومیت شیری، امری بعید بود.

همچنین حضور سعید کریم‌آذر، بازیکنی که اکثر فصل را در پست دفاع چپ بازی کرده و حضور وی در پست وینگر راست پس از مدتی نیمکت‌نشینی و عدم حضور امیرحسین حسین‌زاده و میلوش دلتیچ در ترکیب ابتدایی از سوالاتی است که باتوجه به عدم حضور پاکو خمز در نشست های خبری، بی‌پاسخ مانده است.

جالب اینکه اظهارات محمد نصرتی، دستیار ایرانی خمز در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم کاملاً مغایر با آن چیزی بود که در بازی دیروز دیدیم. مربی تی‌تی‌ها در پاسخ به عدم استفاده از مهدی عبدی گفته بود که دامنه زیاد تغییرات مناسب نیست ولی تراکتور فردای اظهارات نصرتی با کلی تغییر وارد میدان شد!

صحبت‌های محمد نصرتی در این زمینه چنین بود: "تیم در این برهه به یک ترکیب و هارمونی رسیده و تغییرات زیاد در ترکیب ایجاد نمی‌کنیم تا از این حیث لطمه نخوریم. بسیاری از تیم‌ها در سطح دنیا با هزینه‌های زیاد بازیکنانی را برای تقویت نیمکت‌شان جذب می‌کنند و صرفاً در صورت نیاز استفاده می‌کنند. ترکیب بازیکنان دیدار هفته گذشته، مقابل هوادار و شمس آذر عملکرد خوبی داشتند."

1997