درویش و وظیفه بزرگ؛ نگذارد بازیکنانش بروند

درویش و وظیفه بزرگ؛ نگذارد بازیکنانش بروند

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهایی که تکلیف مالکیت باشگاه پرسپولیس مشخص نیست و این تیم در کوران قهرمانی هم قراردارد درویش باید هر چه سریعتر تکلیف تمدید قراردادها را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در این روزهایی که باید تمام تمرکز خود را برای رسیدن به قهرمانی و به پایان رساندن فصل با جام بگذارد با یک کار بزرگ دیگر هم مواجه است. کاری که برعهده درویش است و در این روزها باید آن را همزمان با گرفتن جام آن را پیش ببرد. این کار مهم تمدید قرارداد بازیکنان است. یک لیست بلندبالا از بازیکنان مهم پرسپولیس که قراردادشان به اتمام رسیده پیش روی درویش قرار دارد و او باید آنها را تمدید کند. البته درویش ترجیح می‌دهد که با خوش‌بینی به این قضیه نگاه می‌کند و اعتقاد دارد که بازیکنان پرسپولیس به تیم دیگری نخواهند رفت.

درویش در این مورد گفت: «قرار است هفته آینده شروع کنیم مذاکره کردن با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده. البته بازیکنان ما به تیم دیگری نمی‌روند. نکته عجیب اما این است که پیشنهادات بسیار بسیار زیادی به آنها می‌شود که مبالغ آن جای بحث دارد و این سوال پیش می‌آید که مگر تیم‌های ایرانی می‌توانند این رقم را پرداخت کنند. البته خب حتما می‌توانند که پیشنهادش را می‌کنند. در هر صورت ما مذاکراتمان را هفته آینده آغاز خواهیم کرد.»

4326