امید توخل به مهاجم گلزن بایرن مونیخ در دیدار با آرسنال

امید توخل به مهاجم گلزن بایرن مونیخ در دیدار با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی بایرن مونیخ ایمان دارد هری کین به روند گلزنی اش مقابل آرسنال ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های آرسنال و بایرن مونیخ دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم امارات برگزار خواهند کرد. هری کین در تابستان گذشته از تاتنهام به بایرن پیوست و آمار گلزنی بسیار خوبی مقابل توپچی ها دارد. او توانسته 14 گل در 19 بازی به ثمر برساند و حالا توخل امیدوار است که این ستاره انگلیسی همچنان توقف ناپذیر باشد.

توخل در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "او گل های زیادی به ثمر رسانده و فکر نکنم فردا متوقف شود. فکر می کنم بازی لذت بخشی برای هری کین باشد. گلزنی مقابل رقیب سابقش او را خوشحال خواهد کرد. احساس می کنم او انگیزه زیادی برای این بازی دارد."

"آمار و ارقام می گویند آرسنال بهترین تیم در لیگ برتر انگلیس است. آن ها همچنین آمار خوبی در چمپیونز لیگ دارند. این بازی، یک آزمایش بزرگ برای ما خواهد بود. فصل ما هنوز از دست نرفته. بله ما لایق انتقادات اخیر هستیم، چون خوب بازی نمی کنیم و قهرمان لیگ هم نمی شویم. اما در چمپیونز لیگ همیشه در بالاترین سطح بوده ایم."

4416