پاسخ مبهم نکونام به ماجرای عدم موافقت با حضور اورونوف در استقلال روی آنتن زنده

پاسخ مبهم نکونام به ماجرای عدم موافقت با حضور اورونوف در استقلال روی آنتن زنده

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال درباره این که چطور این تیم اورونوف را از دست داد در شبکه خبر تلویزیون توضیحاتی داده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که با درخشش اوستون اورونوف در پرسپولیس میزان انتقادها از جواد نکونام به دلیل نخواستن این بازیکن افزایش پیدا کرده است سرمربی استقلال شب گذشته در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر ادعای تازه‌ای را در این باره مطرح کرد.

نکونام گفت: «16 آبان، تیم قبلی اورونوف در لیگ قهرمانان آسیا با نساجی بازی داشت. بعد از بازی نامه زدم که این بازیکن را می‌خواهم. کاری به این که بقیه چه گفتند ندارم. من نامه زدم برای مدیر باشگاه و در واتس آپ برای‌شان فرستادم و ایشان جواب داد. من حتی مبلغ قرارداد بازیکن و تاریخ اتمام قراردادش را گفتم. همین ماشاریپوف را هم گاهی می‌گفتند می‌شود و گاهی می‌گفتند نمی‌شود. اما آخر سر یکی از دوستان ما کمک کرد و این کار انجام شد. در مورد بازیکن گرفتن اصلا اورونوف را کنار بگذاریم. ما این همه بازیکن می‌خواستیم. کدام‌شان را گرفتیم؟» 

نکونام در حالی این ادعا را مطرح کرد که همین دیروز فیلم صحبت‌های او در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان در فضای مجازی دست به دست شد. آن روز نکونام اعلام کرده بود که یا اورونوف را با دو بازیکن ایرانی (بعدها گفته شد آن دو بازیکن فرشید باقری و فرشید اسماعیلی بوده اند) می‌خواهد و یا اگر آن دو بازیکن را برای او نمی‌گیرند اورونوف را هم نمی‌خواهد. 

این بازیکن در ابتدا با باشگاه استقلال به توافق رسیده بود و حتی برخی رسانه‌ها خبر این انتقال را قطعی اعلام کردند اما بعد از اینکه باشگاه استقلال به نکونام اعلام کرد که فقط یک جای خالی دارد و آن را برای اورونوف گذاشته است و نمی تواند دو بازیکن مدنظر نکونام را جذب کند، نکونام به باشگاه استقلال اعلام کرد که اورونوف را نمی خواهد. البته نکونام درباره عدم جذب اورونوف روی آنتن زنده چندان پاسخ روشنی به سوال مجری برنامه نداد و از بازکردن ماجرا طفره رفت.

در نهایت یکی دو روز بعد خبر آمد که اورونوف ازبکستانی به پرسپولیس پیوسته است.

1359