عکس؛ گرم کردن رونالدو پیش از بازی مقابل الهلال عربستان

عکس؛ گرم کردن رونالدو پیش از بازی مقابل الهلال عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - دقایقی دیگر النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ عربستان سعودی قرار است به مصاف الهلال عربستان برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی برای النصر عربستان بسیار مهم و حیاتی است چرا که آن ها نمی خواهند این فصل را بدون هیچ دستاوردی به پایان برسانند. اگر النصر این بازی را مقابل الهلال عربستان ببازد، در حقیقت در تمامی رقابت ها قافیه را به الهلال باخته است. النصر فرصت خوبی دارد که انتقام عقب افتادن در لیگ عربستان را از الهلال عربستان بگیرد.

بدون تردید کریستیانو رونالدو ستاره کلیدی و اصلی النصری ها خواهد بود. رونالدو در ورزشگاه محمد بن زاید در شهر ابوظبی امارات، خودش را پیش از شروع این بازی آماده می کند. امشب هم از آن شب هایی است که نگاه ها به کریستیانو رونالدو خواهد بود و باید دید که او چه عملکردی را در این بازی حساس برای النصر به نمایش در می آورد.

کریس رونالدو در بازی النصر مقابل ابها سه گل به ثمر رساند و هت تریک کرد. او مقابل ضمک با نظر لوییس کاسترو قدری استراحت کرد و در تمام طول بازی درون میدان نبود. اکنون مقابل الهلال باید دید که چه می کند.

1470