گزارش ویژه/ جنگ ایجنت‌ها بالا گرفت؛ 30 نفر علیه یک نفر!

گزارش ویژه/ جنگ ایجنت‌ها بالا گرفت؛ 30 نفر علیه یک نفر!

پایگاه خبری فوتبالی- دو سه روز پیش در هتل المپیک، ایجنت های فوتبال ایران یک جلسه مهم داشتند

به گزارش فوتبالی، این جلسه مهم یک خروجی عجیب هم داشت. اینکه یک ایجنت با برخی فوتبالیست‌ها تماس گرفته و وعده‌های عجیبی به آنها داده است. البته به شرطی که با او قرارداد ببندند.

در فوتبال ایران درگیری میان بازیکنان، مدیران، باشگاه‌ها و حتی داوران کم نیست. تقریبا هر روز خبر یک درگیری تازه منتشر می‌شود اما برای هیچ کسی تعجب آور و غافلگیرکننده نیست و می‌شود گفت برای همه اهالی فوتبال عادی شده است.

اما ظاهرا یک گروه دیگر از اهالی فوتبال که معمولا در پشت پرده فعالیت می‌کنند و مقابل دوربین‌ها ظاهر نمی‌شوند وارد یک جنگ عجیب شده‌اند. جنگی که دلیل به راه افتادنش مطمئنا چیزی جز پول و منافع مالی نیست.

جریان این است که ظاهرا یکی از ایجنت‌های پرکار و شناخته‌شده فوتبال ایران با برخی از بازیکنانی که با ایجنت‌های دیگری قرارداد دارند تماس گرفته است و به آنها وعده‌هایی عجیب و باورنکردنی داده است.

ظاهرا این ایجنت او با بازیکنان تماس گرفته و به آنها گفته می تواند آنها را به تیم ملی و تیمهای باشگاهی اروپا و حتی قطر و امارات ببرد! البته فقط به این شرط که بازیکنان، قراردادشان با دیگر ایجنت‌ها را فسخ کنند و با او قرارداد ببندند

ماجرای این تماس‌ها و این وعده‌های عجیب به گوش بقیه ایجنت‌ها رسیده است و آنها را به شدت عصبانی کرده است. آنها برای مقابله با ایجنت مذکور تصمیم به ایجاد یک جبهه واحد کرده‌اند.

دو سه روز پیش در هتل المپیک 30 نفر از این ایجنت‌ها دور هم جمع شدند تا با هم صحبت کنند و در این باره تصمیم بگیرند. در نهایت قرار بر این شد که طوماری را امضا کنند و 5 نفر به عنوان نماینده ایجنت‌ها انتخاب شوند و از ایجنت مذکور به کمیته اخلاق شکایت کنند.

البته ذکر یک نکته هم ضروری است. این طور نیست که فقط یک ایجنت دست به این کار زده باشد و بقیه ایجنت‌ها در سال‌های فعالیت‌شان چنین کاری نکرده باشند. حتی می‌توان گفت این رفتارها در واقع شیوه مرسوم این شغل در فوتبال ایران است! اما ظاهرا با وعده‌های عجیبی که این ایجنت به بازیکنان داده است بقیه ایجنت‌ها منافع خودشان را در خطر دیده‌اند و تصمیم گرفته‌اند با او به این شیوه برخورد کنند. البته باز هم مشخص نیست ادعای این 30 ایجنت چقدر صحت داشته باشد و حق با آنها باشد، اما واقعیت این است که حالا این 30 ایجنت علیه یک ایجنت دیگر شده اند

1359