احتمال اخراج توخل در صورت شکست مقابل آرسنال

احتمال اخراج توخل در صورت شکست مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - منابع آلمانی ادعا می کنند مدیران بایرن مونیخ در صورت باختن مقابل آرسنال در روز سه شنبه، برای خروج از بحران، حتماً توماس توخل را اخراج خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل فصل بسیار سختی را به عنوان مربی تجربه می کند. بعد از گذشت بیش از یک دهه، بایرن مونیخ دیگر قادر به دفاع از عنوان قهرمانی خود در بوندس لیگا نیست و آن ها در 2 بازی گذشته خود در لیگ داخلی مقابل بروسیا دورتموند و هایدنهایم شکست خوردند تا بایر لورکوزن اختلافی فاحش با باواریایی ها ایجاد کند و حالا ژابی آلونسو و شاگردانش تنها یک برد با قهرمانی در بوندس لیگا فاصله دارند. 

اگرچه سرمربی سابق چلسی به صورت رسمی اعلام کرد در پایان فصل دیگر سرمربی بایرن مونیخ نخواهد بود، اما مدیران این باشگاه پرافتخار آلمانی، دیگر طاقت شکست خوردن را ندارند و در صورت باخت بایرن مونیخ در مقابل آرسنال در روز سه شنبه، حکم اخراج توخل را صادر خواهند کرد. همچنین Abendzeitung ادعا کرد میروسلاو کلوزه اسطوره تیم ملی آلمان یکی از گزینه های نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ به صورت موقت تا پایان فصل است و مثل اینکه هرمان گرلاند دستیار او خواهد بود. 

بایرن مونیخ قصد دارد تا در تابستان یک سرمربی باکیفیت استخدام کند.

4416