غیبت 2 ستاره در لیست منچسترسیتی برای دیدار با رئال مادرید

غیبت 2 ستاره در لیست منچسترسیتی برای دیدار با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی لیست کامل بازیکنانش را برای دیدار با رئال مادرید منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های رئال و مادرید و منچسترسیتی بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد. پپ گواردیولا برای این بازی، دو ستاره اصلی خود، یعنی ناتان آکه و کایل واکر که هر دو مدافع هستند را در اختیار ندارد، اما خبر خوش برای گواردیولا، بازگشت ادرسون به شرایط بازی است.

لیست منچسترسیتی برای دیدار با رئال مادرید بدین شرح است: ادرسون مورائس، اسکات کارسون، اشتفان اورتگا مورنو، روبن دیاز، جان استونز، متئو کواچیچ، ارلینگ هالند، جک گریلیش، جرمی دوکو، کوین دی بروینه، خولین آلوارز، برناردو سیلوا، سرخیو گومز، یوشکو گواردیول، مانوئل آکانجی، متئوس نونیس، فیل فودن، اسکار باب، محمدو سوسوهو و ریکو لوئیس

این چهارمین بازی دو تیم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان در 5 سال گذشته و البته سومین تقابل متوالی دو تیم خواهد بود. 2 فصل قبل رئال مادرید موفق شد با یک کامبک فراموش نشدنی با نتیجه 6-5 منچسترسیتی را شکست دهد، اما در نیمه نهایی فصل قبل، شاگردان گواردیولا با حساب 5-1، آنچلوتی و بازیکنانش را تحقیر کردند و به فینال رفتند.

4416