ادعای جالب سرمربی منچستریونایتد پس از کسب امتیاز از لیورپول

ادعای جالب سرمربی منچستریونایتد پس از کسب امتیاز از لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیمش بازی به بازی بهتر می شود و از نمایش شاگردانش مقابل لیورپول بسیار راضی است.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم های منچستریونایتد و لیورپول از چهارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد به مصاف هم رفتند و در این بازی جذاب و پر حادثه، دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. این نتیجه سبب شد تا آرسنال به جای لیورپول به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برود. نکته جالب این دیدار، 28 شوت لیورپول به سمت دروازه منچستریونایتد بود که باعث انتقاد هواداران و رسانه ها از نحوه بازی تیم تن هاگ شد.

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق آژاکس به برنامه BBC MOTD گفت: "احساسات عجیبی داریم. از طرفی بسیار ناراحتم که در یک هفته، 7 امتیاز را به بدترین شکل از دست دادیم و در هر بازی نیز از حریف پیش افتاده بودیم، اما باید خودمان را برای اشتباهات مضحکی که مرتکب می شویم، سرزنش کنیم. از طرفی دیگر، خیلی به تیمم افتخار می کنم. می بینید که بازی به بازی پیشرفت می کنیم و باید بگویم پتانسیل این تیم خیلی بالاست. بازیکنان جوان کم تجربه ای داریم که در تمامی دوئل ها شکست می خورند اما نگران این موضوع نیستم."

4416