حمله جدید و شدید کاسانو به مورینیو

حمله جدید و شدید کاسانو به مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کاسانو حمله جدیدی به ژوزه مورینیو داشته است و گفته است که  حرفه او تمام شده و این مربی دیگر نمی تواند مربیگری کند!

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تجربه حضور در تیم هایی نظیرب رم و رئال مادرید را داشته، در سالهای اخیر بارها به مورینیو حمله کرده است. او یک بار گفته بود که مربی پرتغالی هیچ چیزی از فوتبال نمی فهمد و صحبت کردن یا ارتباط گرفتن را بلد نیست. 

مورینیو در حال حاضر بدون تیم است و کاسانو در مصاحبه با لادومنیکا اسپورتیوا به او حمله کرده است:" مورینیو به عنوان یک مربی دیگر کاملا تمام شده است. او دیگر نمی تواند مربیگری کند. کاری که حالا انجام می دهد، همان کاری است که ده سال پیش انجام می داد. او نمی توانست از پاردس استفاده کند و بووه را به پلگرینی ترجیح می داد. ده روسی توانست به رم این ایمان را بدهد که تیم قدرتمندی دارند و فوق العاده کار کرده است." 

کاسانو در صحبت های اخیرش به ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس نیز حمله کرده است:" اینتر تیم بسیار بسیار قدرتمندی است اما آلگری مربی ایست که بر اساس نتایج باید در مورد فوتبالش قضاوت کرد و او در سه سال اخیر هیچ چیزی نبرده و بهتر است که کنار بکشد. او باید این کار را سال گذشته انجام می داد. یووه هفده ملی پوش دارد و 160 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده است اما فوتبال خوبی ارائه نمی دهند و بازیکنانشان حتی سه پاس متوالی هم نمی توانند بدهند."

4125